Tisdag

Jag har inte kunnat blogga så mycket idag! Jag tänkte göra lång inlägg xD. Jag mår bra idag, Jätte bra! Jag hade drama första lektionen! Jo juste jag går i musikal och dans klass men jag går i själva musikal linjen. Jag kanske kan berätta kortfattat om min dag idag jag sätter punkter!
  1. Gick upp 08.15
  2. Åt frukost
  3. MORGON RUTINER
  4. åkte buss
  5. Kom en halvtimme för tidigt!
  6. Skulle städa men hon som skulle säga vart vi skulle städa kom aldrig / så vi behövde inte städa :D
  7. Hade lektioner
  8. Slutade
  9. sprang till bussen
  10. Åkte buss
  11. Sitter nu och bloggar
Inte så kul.. Sedan tycker jag att i skolan ska man ha bättre stolar inte liksom trä medans läraren får sitta på sköna mjuka stolar. Lite orättvist? Jag sitter inte alltid så bekvämt på trästolarna. Det är en sak som jag stör mig på i alla fall. 
 
Jag har EN fråga. Ska jag börja med veckans låt eller bild eller något? Jag bestämmer mig senast på fredag. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0